Bra med en plan-B...

Då har jag precis plockat undan allt efter middagen, trevligt att träffa polarna och prata lite skit och en del allvar också. Vi kom på att vi träffas redan på fredag igen då det är dags för den stora SMH-dagen (Sälj & Marknadshögskolans speciella dag), ska bli skoj.

Som jag skrev innan är jag inte direkt någon kung i köket men jag lyckades ta mig igenom det helt ok...nästan iaf, ibland kan det vara bra med en plan-B. Jag hade gjort så pass mycket sallad (något av en grekisksallad med en massa goda saker i) att utifall någonting skulle skita sig så skulle alla ändå bli mätta och mycket riktigt hann aldrig bakpotatisen bli klar...ha ha ha, det låter värre än vad det var, vi käkade allt annat och laxen blev riktigt bra faktiskt.

Bara så alla vet...när man kommer hem på middag hos Garp är det med livet som insats!

Diskussionsämnena varierade en del, allt ifrån bebisar till rädslor och 100-listor...det kanske börjar bli dags för att verkligen skriva ner min 100-lista... Blir kanske en sommaruppgift om läge ges.

//En mätt och belåten Gnurp med färdig matlåda för onsdagen 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0