Blev inte som jag tänkt mig...

Gårdagens alla måsten gick käpp rätt åt skogen...
Inte nog med det, min blogg strejkade igår så jag fick ingenting gjort på den fronten heller...

Hur som helst...Jag åt lunch vid 17.00..mmm precis en seeeennnn lunch, hade sjukt mkt på jobbet och sen när jag väl kom iväg till Mörby Centrum och skulle på systemet så hade de inte det jag ville ha så det vara bara att hitta någonting ätbart och dra hemmåt. Jag funderade då på att åka till Solna Centrum men efter att ha kommit ut på mototrvägen ändrade jag mig genast...

Jag har verkligen insett att jag bor på det bästa stället, jag skulle aldrig palla att sitta i bilköer dag in och dag ut. Jag bor liksom mitt i mellan och kan ta en genväg, kommer aldrig riktigt ut på mototrvägen...tack och lov.
Det blev inget Solna C för mig utan jag ska joina alla alkisar nu på morgonen istället, vi ska knacka på dörren till systemet precis vid 10.00 *ler*.

Jag har inte ens packat klart, men eftersom jag har tagit ledig från jobbet idag för att jobba med ex-jobbet så borde jag hinna med det också men som sagt...det återstår att se.

Idag är det Annelis stora dag och det ska bli skoj att få dela den med henne även om vi kommer att spendera större delen av dagen i en bil, men lite party ska vi nog kunna ordna.


Nää, nu måste jag iväg till systemet (nu låter man som en alkis också..)  så att jag hinner med allt annat också....

Tjing tjing
gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0