Bilder Karlstad

Eftersom min kropp gick på högvarv under helgen orkade jag inte knäppa alltför många kort, men här kommer några iaf...

image298
Elin

image299
Jessica satsar på Yatzy

image300
Sara, Malin, jessica och Frida spelar Yatzy

image301
Åsa tar sig en powernap

image302
Yatzyn är i full gång...

image304
Min packning i stora drag...3 dagars turnering och det ser ut som om jag packat för en hel vecka.

image305
Elin har nogrannt hängt upp sina svettiga kläder på tork...

image306
Vid incheckningen fick alla spelare en påse men lite info och en del presenter. Vi fick bla ett skavsårsplåster (perfekt för mig), solkräm och fri bowling.

image307
Malin, Jessica, Sara och Elin på läktaren

image308
Vi bodde tillsammans med grabbarna från Idrottshögskolan i en av hallarna istället för att sova på Universitetet som alla andra.

image310
Frida gör sin berömda pose

image311
Frida pratar med Jessica som spelade fotboll under Student-SM

image312
Pokersetet användes flitigt under våra 3 dagar i karlstad

image313
Elin har inte så stora fötter som det ser ut på bilden *ler*

image314
Tjejerna laddar inför banketten, inte den mest exklusiva miljön men väldigt sammansvetsande... 

image315
Malin

image316
Hmmm

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0