Avslutningsfest + min lista

Då har mailet om avslutningsfesten poppade upp i min inkorg och det är med blandade känslor jag läser mailet... 

1. Det ska blir grymt skoj att träffa alla igen, som Laura uttryckte sig; från att ha sett alla 4 ggr i veckan till nada liksom...märklig känsla.

2. Fest igen...har inte riktigt kommit tillbaka till min normala nivå efter helgen, men jag är nog på hugget till på lördag.

3. Match.. ska bli hur skoj som helst att få känna på boll och klubba igen och jag kansek tom får trycka till någon "främling"...fast jag föredrar nog hellre att låta de köpa korv på läktaren, lite mer min stil :)

4. Prisutdelning av "Årets..." jag e så nyfiken!
Jag borde nog tippa på vilka jag tror går därifrån med en buckla...eller är det ok föresten?...eller jo varför inte...

Jag måste poängtera först att detta inte är de zessor jag röstat på utan de jag tror laget röstat på...här kommer listan;  


Årets målvakt: Öberg

Årets back: Fia men jag varnar dock för en outsider i form av Martina

Årets center: hmmm svår, 4 st jämnare centerspelare får man leta efter...jag tror laget röstat på Laura

Årets forward: Julia tätt följd av Anneli, kan även vara tvärtom

Årets stjärnskott: Laura? har verkligen ingen aning...

Årets Zessa MVP: jag har en känsla av att den även detta år går till Öberg...men jag kan ha fel, a big no no!


Vad säger ni, har jag fel?
image222

//Garpen med alla rätt? 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0