Allt på en dag...

Efter att jag sovit ut i morse började jag utföra allt jag hade skrivit upp på min "att göra-lista"

Listan...
1. Tvätta
2. Diska
3. Matlåda måndag
4. Damsuga
5. Handla
6. Källsortera flaskor, sopor och kartonger
7. Vika kläder
8. Ringa Clara, pappa & mamma och Frasse
9. Jobba med exjobbet
10. Maila ut om Grillkvällen
11. Skriva i bloggen och kolla bilderna från Karlstad
12. Eventuellt promenera
13. Bestämma mat inför middagen på tisdag med Mia och Martin

Inte så mkt skoj men effektiv har jag varit...

Nu är klockan 20.37 och detta är utfört;

Listan...
1. Tvätta
2. Diska
3. Matlåda måndag
4. Damsuga
5. Handla
6. Källsortera flaskor, sopor och kartonger
7. Vika kläder
8. Ringa Clara, pappa & mamma och Frasse
9. Jobba med exjobbet
10. Maila ut om Grillkvällen
11. Skriva i bloggen och kolla bilderna från Karlstad
12. Eventuellt promenera
13. Bestämma mat inför middagen på tisdag med Mia och Martin

Vika kläder kan jag göra framför TVn och mailet angående grillkvällen får jag fixa efter detta. Ska unna mig själv ett par timmar framför TVn ikväll eftersom jag inte sett på TV på flera dagar.

//Garpen som inte längtar till morgondagen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0