Zunda tillbaka i skolbänken...

Helgen innehöll inte bara tester utan en hel del information och genomgång. Även om jag egentligen studerar har jag inte suttit i skolbänken på över 6 månader och jag var inte ensam om det direkt...

Kirran sa att hon nu inser varför hon inte pluggar..."-jag kan inte sitta still och jag blir så himla trött". Hon försökte med allt, drack lite vatten, skakade på huvudet...men ingenting verkade fungera, jag och Anneli hade iaf lite roligt åt situationen.

Teorin var ett skönt break från testerna och väldigt intressant, pulsträning, träningsövningar och planering stod på schemat.
 
Bilder...
image393
Svennar in action

image395
Melissa, Kirran, Anneli, Saga och några junisar

image398
Jea, Nea och Tosse

image394
Fia ser lagom road ut *ler*

image397
Öberg och Anki på väg ut från salen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0