Yes Sir...

Det var med ömmande ben jag promenerade till jobbet imorse. Svennar bad oss promenera som återhämtningsmetod måndag-tisdag och jag gör precis som flockledaren säger...han vet vad han snackar om så det är bara att säga "Yes Sir" och följa order.

Efter 2 dagar med lyxig frukost var det nästan jobbigt att öppna kylskåpet och hitta något att äta. Jag gillar att få bli lite bortskämd. Det händer ju inte alltför ofta och det är väl därför jag uppskattar det när det väl händer. Jag fortsatte på helgens tema...det blev gröt, men utan äppelmos...inte lika gott, men det gick ner.

Jag som inte skulle till jobbet idag eftersom det är deadline på examensarbetet, hamnade på jobbet ändå. Var tvungen att fixa med en kampanj men nu är det klart och mitt ex-arbete väntar...all night long!!!

Fler bilder från Bosön kommer...när ex-arbetet ligger i postlådan.

Tjing så länge!

//gnurp som laddar inför en lång kväll/natt

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0