Var är min resväska?

Är just nu mitt i packningen och hittar inte den resväska jag hade planerat att ta med mig. Jag fattar inte var den tagit vägen...måste ligga i mina föräldrars förråd eller nått för jag har letat överallt.
Eftersom jag nu inte hittar väskan måste jag ändra på allt... nu blir det min gröna weekend-väska som får åka med och den tänker jag inte checka in utan kör bara med handbagage. Detta medför att jag måste ta bort alla vätskor från min packning.

Nu återstår det inte speciellt mycket av min packning som jag hade från början, jag reser utan schampo, balsam, deo , tandborste, handduk och hudlotion för att nämna några av sakerna. Jag som oftast har med mig 4-5 par skor, åker med 3 par denna gång, då inklusive de jag har på mig. Det blir flipp flopp, joggingskorna och ytterligare ett par.

image441

image442
Jag kanske kan plocka ur fler grejer...ju lättare desto enklare

//Gnurpish

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0