Vad är det jag läser...?

Läste på Hannas hemsida att hon och Josse grillat ute på Värmdö och att Jidhe skött grillningen. Josse har ju fungerat grillmaster de senaste gångerna i Zundaland så jag tyckte inte det var något speciellt, inte förrän jag läste att hon hällt tändvätska på elden...a big NO NO! Jag kunde knappt tro vad jag läste...Jidhe, vad hände?????

Det måste ha slagit slint för Zundas egen grillmaster! *ler*

Något att tillägga?
Postat av: Jide!!

hahahaha! garp! jag är nog ingen grillmästare ändå men faktum är att jag ville skynda på elden lite, dåligt tålamod kanske ;) kommer inte att upprepas! du får fortsätta ha det kalas.. kram kram

2007-06-26 @ 19:52:32
Postat av: jide

haha jag är nog ingen grillmästare ändå.. ville skynda på elden litegranna.. no big deal ;) men men fick höra att det va livsfarligt så jag undviker det nästa gång.. :D du får ha det bäst KRAM

2007-06-26 @ 20:59:17
Postat av: Hanna

Haha! Josse grillmaster? Vilket skämt! Att José och matlagning inte går ihop kunde jag informerat om sedan länge, kolla bara in den här grillvanten efter att Stolpis lagat fiskpinnar:
http://www.dooelaa.com/ovrigt/dagbok/D_060601_3.jpg
Man kan inte vara bra på allt. Jidhe är ju ändå grym på mycket annat men matlagning... ehh Näe! Haha
Kraaaam!

2007-07-03 @ 13:08:09

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0