Träning i värmen

I morse var det mulet när jag vaknade så jag passade på att ta en joggingrunda, hela 15 minuter på stranden grejade jag innan solen kom fram och min kropp började strejka. Jag lyckades springa 5 minuter till innan kroppen blev överhettad och jag var tvungen att hoppa i havet för att svalka av mig. Jag gick den resterande biten och hoppade direkt ner i poolen när jag kom hem.

Sedan blev det sol....bad....sol....bad varvat fram och tillbaka...

Klockan 3 gick jag in för att hämta lite mer vatten och började prata med mamma som låg och läste en bok, det hela slutade med att jag tog en ofrivillig "powernap" a lá Garp...1h 30 minuter senare vaknade jag upp, helt lost.

Vi hade bestämde oss för att äta middag hemma och jag fick den stora äran att göra salladen...med tanke på min kunskap i köket var det nog på helt på sin plats...ha ha ha. Middag hos Garpen= livet som insats!

Innan middagen valde jag att slutföra dagens träningspass, det blev hopprep + grundprogrammet + extra styrka.

Kvällens film...Borat....vet inte om jag kommer se klart filmen...har en känsla av att den inte riktigt passar min smak, men men time will tell...


//gnurp med armar av gummi

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0