Träffade några av zessorna in i det sista...

Timmarna går och snart gör jag min sista dag i skolan för att direkt åka till Arlanda, via Helsingfors till slutdestinationen Thailand.

Jag fick precis ett samtal från Livan, jätteroligt och höra hur hon har det och vad som står på agendan under sommaren och framtiden.

Har varit på promenad idag i Haga Parken med Emma och Elin, eftersom det var någon "fancy" träff i ett av husen hade polisen spärrat av vår slinga så vi fick gena genom skogen. Vi slutade nere vid ishallen och där försökte vi förstå genom en bild över området när det är beräknat att bli klart med Frösundabyggandet.Efter en stund hittade Emma texten som fick oss att sucka...år 2012 beräknas bygget vara klart. Jag och Elin som glatt trodde vi kunde gena till varandra inom kort, men näääää, det blir långa vägen i fortsättningen också. 

Nu väntar duschen, mat, lite opponeringsförberedelser och sängen...

//garpilicious


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0