Totalt utslagen...

Dagen kan sammanfattas med två ord: TOTALT UTSLAGEN!

Efter att ha vaknat förkyld och totalt igentäppt i näsan fortsatte dagen hyffsat ok...iaf för ett tag. Eftersom det var mulet såg jag två filmer under morgonen och förmiddagen, en konstig känsla att börja dagen med film...men men...film tackar jag inte nej till.

Runt 14 tittade solen fram efter en mulen morgon och poolen var destinationen för mig. Jag satt igång ipoden och satt mig ner i solstolen och där blev jag sittandes....jag somnade och vaknade av att mamma puttade till mig och sa att hon skulle gå in. Jag valde att hänga på och gick direkt till sängen och la mig ner...jag deckade och vaknade 4 timmar senare...helt borta. 

Jag tror att idag var dagen då min kropp och knopp började relaxa, därav alla biverkningar. All den stress jag byggt upp under de senaste månaderna pga skola, jobb mm. släppte idag och därför utbröt min förkylning och tröttheten i kroppen. 

Totalt utslagen brukar jag bli minst en gång per år, då oftast vid jul när höst/vinterstressen släpper och det är uppehåll från innebandyn. Spänningarna släpper och jag brukar åka på en dunderförkylning och bli liggandes ett par dagar.

Förhoppningsvis vänder det nu... och jag kommer må mycket bättre redan imorgon...
 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0