Top 3 Thailand denna gång

Nu är det snart dags att åka till Bangkok och då blir det inget mer skrivande på ett par dagar om inte jag får någon akut skrivabstinens så att säga.

Tänkte blicka tillbaka och ge mina Top 3 i Thailand för den här gången...

1. Skumbadet a lá Gnurp
image517
Det var länge sedan jag hade så roligt

image518
Det blev en del skum...

2. Vilan
image519
Efter all stress, skola, jobb mm var det en välbehövlig vila

3. Shoppingen
image520
Vad ska jag säga...jag blir glad av att shoppa!

Nu är batterierna laddade och jag är åter fit for fight...iaf nästan......

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Vilken tid kommer du hem? Vore ju bra att veta. kramis

2007-06-30 @ 12:27:45

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0