Sömn=bästa medicinen

Vaknade 09.30 imorse, helt utvilad efter drygt 10 timmars sömn. Tydligen var det värsta ovädret i natt med över 4 timmars regn och blåst, jag hörde ingenting vilket betyder att jag måste ha sovit tungt. Sömn var precis det kroppen behövde, idag känner jag mig mkt bättre och till min förtjusning har förkylningen börjat släppa.

Solen sken på en klarblåhimmel imorse och eftersom vädret är lite ovisst just nu måste man passa på att sola och bada medan man kan så det var bara att slänga i sig lite frukost och sedan slänga sig ner i poolen för att efter det hoppa ner i en solstol. Det roliga är att alla som bor i området just nu gör samma sak, så poolen är alltid full respektive helt öde under samma tidpunkter.

Mitt i solandet idag började det regna trots att solen var framme och sken som bäst. Regndropparna var sjukt kalla och hela grejen att det regnade samtidigt som solen sken starkt var märklig, men inte speciellt förvånande eftersom det sker märkliga saker här hela tiden.

Det blir nog en vända med bilen till affären idag för att köpa bla. 2 st 10-litersdunkar med vatten, vattenmelon och ananas. Det går åt sjukt mkt vatten här, det känns stuntals som att det är det enda jag gör...dricker vatten. Men det är väl lika bra att vänja sig så att drickandet håller i sig till sommarträningarna.

image489

//Gnurp 

Något att tillägga?
Postat av: Nina

kika förbi.. =)

2007-06-20 @ 14:46:22
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0