Sjukt avis...

Läste mailet från coachen idag om att zessorna ska få lira plast på träningen idag...e grymt avis...jag vill också lira...och med småmål...åhhhhh. Jag kommer vara sååååååå laddad när jag får vara med och leka, om jag har tur så kanske vi får prova en gång till innan den riktiga innesäsongen drar igång.

Hoppas ni njuter i kväll ladiez...I wish I could join U!

Tjing e ling!
Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Öberg

hej gumman, Hoppas att du passar på att njuta..trots väder och vind ibland. Kan berätta att kroppen börjar känna sig lite tung med 5 dagars träning. Tränar, äter och sover känns som om det är det mitt liv går ut på nu.. Men jag är så galet laddad av att få se alla resultat efter detta slit, så jag kämpar på.. som alla andra zezzor. På söndag smäller det igen, då blir det bosön igen. Ska bli kul att få vara med där igen, som spelare :)
Du är saknad härhemma.. bara så att du vet!! See you soon!!
kram till dig

2007-06-29 @ 10:30:32

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0