Shopping shopping shopping

Nu har jag shoppat för första gången sedan jag kom till Thailand. Jag åkte till Laemtongs shopping-center och spenderade någon timme där. Jag var lite nyfiken på om det poppat upp några nya affärer sedan jag var där sist. Det blev några inköp, jag köpte bla en väska till brorsan i födelsedagspresent och sedan blev det "lite" till mig själv också...


image465

Det blev 4 par skor, inklusive ett par nya joggingskor för 300 kr. Ett hopprep eftersom jag glömde mitt hemma i Sverige samt 11 st DVD-filmer.
Jag är helt klart nöjd med mina fösta inköp!
 

Någon som vågar sig på en gissning på antal skor jag kommer ha med mig hem från Thailand (dvs. nyinköpta)?

//garpen som blev en shoppoholic för en dag


Något att tillägga?
Postat av: Fia

jag tippar på TIO par...

2007-06-15 @ 13:09:36
URL: http://israelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0