Nästan knockad

Idag var jag hundradelar från att bli knockad av en fiskelåda som kom flygandes på stranden. Det var höga vågor, blåst och väldigt mulet, trots det gick jag till stranden för att kolla läget. Med mig hade jag min patriotiska madrass som jag satt mig på en stund. I samma veva som jag satt mig ner såg jag i ögonvrån hur en fiskelåda kom slungades genom luften. Jag hann precis slänga mig ner på stranden innan lådan slog i min madrass.  Med hjärtat i halsgropen begav jag mig hemmåt...


  

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Det händer saker minsann!
AKtiverade min Myspace för allmänheten idag. Du finns nog med på nån bild www.myspace.com/claragrelsson

2007-06-27 @ 15:26:05

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0