Livet är fullt av....

Överraskningar...

I går var det dags för träning igen i Haga Parken efter 2 dagars vila. Det var skinande sol och med solen kommer människorna. Det satt människor på gräset i små grupper, vissa spelade brännboll andra fotboll. Öberg var tydligen lite tidig och fick syn på ett par som utövade allt annat än barnvänligt parkbeteende...med endast ett skynke guppade det rätt rejält. Det märkliga var att det satt en barnfamilj inte långt ifrån och cykelvägen gick precis bredvid, paret måste verkligen få en kick av att bli upptäckta eller så var de bara allmänt korkade.

Jag trodde jag hade sett klart av konstiga saker på ett tag, men jag hade fel. Det dröjde inte länge förrän jag fick uppleva, i mina ögon ett märkligt beteende. I morse gick jag till jobbet igen och när jag passerade Danderyds sjukhus och busshållsplatserna där fick jag syn på en vuxen man, runt 28 år kanske som stod och klippte tånaglarna mitt bland alla andra. Vem gör en sådan sak?

Det skulle aldrig falla mig in att klippa tånaglarna vid en busshållsplats bland andra människor, men det som för mig är onormalt kanske är helt normalt för en annan människa. Det är det som är charmen med livet!

//gnurp som fått nog av märkliga saker på ett tag


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0