Lite av varje

Idag är egentligen första dagen som jag har badat och solat och bara relaxat. Hettan är enorm så det gäller att passa på när solen antingen inte hunnit upp eller är på väg ner.

Igår var det premiär för hopprepet...
Klockan 18.00 när solen gått ner men det fortfarande var hyffsat ljust gick jag ut till garaget och satte igång. Jag hade pulsklockan på mig och började hoppa, efter ett tag när jag själv trodde det iaf gått 5 minuter tittade jag på klockan och insåg att jag bara hoppat i ca 3 minuter, då insåg jag hur jobbigt det skulle bli. Jag hoppade i 10 minuter sedan körde jag grundprogramet för att sedan köra styrka och de sista 10 minuters hoppande.

Känslan...som att hoppa hopprep i en bastu

Det värsta...svettet som inte ville sluta sippra ur min kropp

Det mest uppskattade...det iskalla vattnet jag drack så snabbt jag kom in

Något som slog mig...det måste vara roligare att hoppa hopprep i grupp

Kanske aktuellt...att hoppa i endast sporttop, trosor och joggingskor *ler*

Typiskt...blev förståss biten på fyra ställen under mitt träningspass

//garpen som tycks vara den enda som hoppar här i värmen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0