Kvällens film

För någon dag sedan köpte jag 11 st DVD-filmer och har redan hunnit med att avverka 4 st, det är ett skönt sätt att avsluta dagen på, slappa i soffan med en rulle. När jag hade valt de filmer jag ville köpa insåg jag ganska snabbt att jag hade ett gäng filmer som antagligen kommer att påminna om "Remember the Titans", iaf i den katogorin. Jag har minst 4 st filmer som handlar om lagkänsla och amerikansk fotboll och ikväll åker en av dessa filmer in i DVD-spelaren.


Kvällens film...
image487

//Garpen som hoppas på en bra filmkväll

Något att tillägga?
Postat av: Yasse

det verkar iaf som du har det skönt hjärtat! :D
du har blivit utmanad, spana in min blogg för mer info! ;D PUUUUSS

2007-06-18 @ 02:54:46
URL: http://yazz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0