Jag kan inte smälta att...

jag har krymt...

Vi mätte oss under helgen och Mange bad oss gissa hur långa vi var. Jag sa 179 cm eftersom jag var 178.5 sist...och kanske hade hoppats på att benen växt en halv cm. Men inte det, istället hade jag krymt en cm, vilket jag fortfarande inte kan smälta...

Jag tror att någonting var fel på mätaren...eller har jag verkligen krymt?

Nu har jag fått lämna tronen som lagets längsta, kronan tillhör istället fröken Estun...Jidhe är minst lika förvånad som jag, hur är det möjligt? *ler*

Någon klappade mig på axeln och sa att det var åldern...hmmm jätteskoj...som om jag inte har åldersnoja så det räcker..

.

image399
Ålders rynkorna syns redan...

//Dvärgen Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0