Ingen prinsessan på ärten här inte

Vaknade precis, klockan är 03.15 här och jetlagen sitter i. När jag var här förra året sov jag i mastersängen, dvs sängen i vårt stora sovrum eftersom jag var här helt ensam. Den sängen är hur skön som helst och påminner om den jag har hemma i Sverige. Nu när mamma och pappa varit här sover jag i mitt eget rum. Madrassen jag sov på var hård som bara den, jag antar att min totala trötthet igår gjorde att jag slocknade direkt. Ska bli intressant och se om jag somnar lika lätt i fortsättningen, för jag liknar ju ingen prinsessa på ärten direkt?

image445


Fläkten och ACn var i gång i natt och efter ett tag frös jag lite så jag körde bara med fläkt. Det enda jobbiga är att det lät en del, men jag antar att jag vänjer mig vid sånt med tiden.

Jag ska fortsätta packa upp mina kläder och sedan börja smörja in kroppen med solkräm. För om ett par timmar ska pappa och jag på en morgonpromenad på stranden, vår vanliga runda på 1 h och 20 minuter. Det blir att gå ut och gå innan solen kommer upp ordentligt och ta med sig vatten i mängder.

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0