Ibland blir det inte som man tänkt sig...

Jag mamma och Barbara från England skulle ta oss ett relaxande bad i jacuzzin var det tänkt, det hela slutade inte direkt som vi tänkt oss...

image470
Jacuzzin fylldes på med vatten...

image471
Jag började hälla i lite relaxingsåpa...

image472
Allt började bra...

image473
Sedan brakade bubbelfesten loss...jag hade visst råkat hälla i lite för mkt såpa *ler*

image474
Jag var tvungen att sätta mig upp för att få lite luft mellan skratten...

image475
Jacuzzin var i det här läget överfylld med skum och pappa frågade vad jag använt för såpa, oskyldigt visade jag upp flaskan...uuups!

image476
och skummet var över halva altanen...

image477
Vi kunde inget annat än att skratta och hålla oss över ytan.

Såpan höll vad den lovade...den var relaxande på mer än ett sätt. Det var länge sedan jag skrattade så mkt att jag fick kramp i magen. Jag fick nästan känslan av discoparty a lá Kos när bubblorna satte igång *ler*, det lär bli fler relaxingdagar här innan jag återvänder hem...för den bubblande glädjen är den sanna glädjen!

//garpilarpen med skum i öronen

Något att tillägga?
Postat av: Clara

Så jävla sköna ni är!!! Hahah, kan tänka mig att ni garvade arslet av er! Här äre ganska bra väder, vi var ut på Bosön i torsdags men det blåste för mkt för paddling så vi höll på med lite boxning och sedan frisbee...styrkeprogrammet körde vi såklart med. gjorde det idag med *stolt*
hehe. Ska käka nu. Åker till solna imorrn för att kolla ev post som kommit tis-fre. kram på er alla!!

2007-06-16 @ 18:04:13
Postat av: fia

Hahaha.. jag grät typ av skratt när jag tittade på bilderna en efter en..

2007-06-16 @ 21:10:46
URL: http://israelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0