Ibland är killar värre...

Eftersom jag blev kvar på jobbet till 21.00 igår valde jag att ta ut en välbehövlig sovmorgon idag...började gå till jobbet i solen vid 10.30 så jag var framme lagom till lunch. Väl framme fick jag under dagen höra en av våra säljare ringa sina vänner och fråga efter smakråd om vilka kläder han skulle ha på sig ikväll. Han är special inbjuden till den stora VIP-festen på Berns för Mötley Crue.

Det var som att höra ett gäng utseende fixerade tjejer prata om vad de skulle ha på sig, vad som inte passade, vad som var inne alternativt ute. Kan man bära kavaj eller är det inte en sådan typ av fest? Ja, frågorna var många men svaren uteblev så när det var dags att gå hem hade jag fortfarande inte fått klart för mig vad som var beslutat. På torsdag lär jag få höra allt om det upphåsade festen och även klädseln...

Och jag som bara trodde det var tjejer som höll på så där...

Tänk om alla skulle klä sig som nedan...då skulle alla slippa sina klädproblem...just a thought!
image403
Fast en tråkig sådan...

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0