I bland är man klantig...

Eftersom Kirran sak ha "koll" på min lägenhet medan jag är i Thailand och solar, gav jag bort mina hemnycklar igår. Det jag glömde var att cykelnyckeln satt på samma nyckelknippa så imorse var det bara att gå till jobbet. Det var iofs hur skönt som helst i solen. Jag tror nog att det blir bussen på hemvägen eftersom vi har träning ikväll och det vore skönt att ha lite krafter kvar till löpningen.

Clara glömde sina örhängen hos mig igår och ringde senare på kvällen och bad mig slänga in örhängena i min brevlåda så kunde hon hämta dem på väg till Sundsvall. Jag hoppas hon tog dem innan brevbäraren kom imorse annars kanske det blir en nice suprise för brevbäraren....

I dag är det näst sista dagen på jobbet...helt sjukt att 6 månader är förbi. Men tiden går snabbt när man har skoj och det har jag haft även om det stundtals varit sjukt stressigt. Men är man en person som inte nöjer sig med ok utan vill prestera sitt bästa hela tiden, tar det på krafterna.    

Min resa kommer verkligen som ett brev på posten....ska bli så skönt!!!!!!!!!!!!!

image291
Om 5 dagar  kommer jag gå på den här stranden istället för till jobbet....nice asså!

//Gnurp...back to work

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0