Fler bilder från Bosön

Nu när examensarbetet är inlämnat har jag tid att lägga in de bilder jag inte hann sist...


Temat var sol...
image405
Junisarna satsade på brunbrända ben...

image406
och brunbrända magar

image407
Kirran passade på att sola medan vi avslutade lunchen

Temat var vila på tjockmadrass...
image408
Kirran var först ut

image409
Jidhe hakade på

image410
&  jag var helt slut efter maxpulstestet och joinade gänget...vad hände med mina ögon???

Temat var träning...
image411
Jessica jobbar med triceps

image412
Kirran hängde på bevakad av Mange

image413
Jidhe in action

image414
Saga kör på, Mange assisterar

image415
Jidhe övar vänster krokar

image416
För att ge säcken en omgång

image417
Kirran ville inte vara sämre...

image418
En högerkrok...

image419
som följs av en ny högerkrok...frågan är bara vem som gjorde sig mest illa, säcken eller Kirran *ler*

Temat var "vad hände"
image420
Sexigt värre...a big NO NO!

image421
Var jag full när bilden togs? Är inte bilden lite väl suddig?

image422
Bosön kryllade av små blå varelser

image423
Juniorernas korvar gav i från sig elektriska stötar

Temat var bakgrund...
image424
Utsikten går det inte att klaga på

image425
Fia och Jessica i närbild och en lysande Frida i bakgrunden

image426
I like

image427
The end

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0