En dag i värmen

Idag har det varit så varmt att jag suttit inne mer än halva dagen. Jetlagen börjar gå över och i natt sov jag som vanligt. Jag brukar gå ut hårt i det mesta jag tar mig till och ibland är det inte alltid så smart. Jag solade inte speciellt mkt första dagen men låg i poolen och sprattlade ett tag, det resulterade i att jag fått lite för mkt sol på vissa ställen, trots att jag hade faktor 30 på kroppen. Jag glömde dock att smöra in ovansidan på foten?
så ni kanske förstår hur de ser ut nu...men man kan ju inte komma ihåg allt eller hur?

 

Läste mitt träningsprogram som jag fick mailat till mig från Svennar, så nu är det bara att börja jobba...fast det blir en del planering eftersom solen styr det mesta här just nu. Det dagliga programmet går alltid att göra inomhus, men att hoppa hopprep och springa måste ske ute. Nu gäller det att hitta ett bra ställe där vildhundarna inte attackerar mig och en tidpunkt när solen gjort sitt och det inte hunnit bli mörkt.

 

Hittills har jag börjat varje morgon med en morgonpromenad, antingen på stranden eller längs gatan för att se vad som byggts sedan jag var här sist. Trots att jag gått vid 08.00 har solen varit stark och tagit mer på krafterna än jag trodde innan.

 
image460
Så här såg vägen ut i morse under morgonpromenaden. 
Jag lyckades släpa med mig mamma på turen, så att jag slapp svettas ensam...

 

Jag ska erkänna att jag inte trodde solen skulle ta så mkt kraft ur mig som den gjort, men jag antar att det bara handlar om att vänja sig ännu mer. 

Idag har jag läst hela 7 sidor i en bok, sedan gav jag upp, har insett att jag är alldeles för rastlös för att läsa.

//Gnurp lost in the heat    


Något att tillägga?
Postat av: Fia

Vet du..? Erkänn det är DU som vinner?
I love the show...
Ha det så braaa i värmen.. idag ska det tydligen med badkläder till träningen.. jag hoppas på bassängen.. inte the real water.. coooold...
Det har snöat i Dalarna.. Wtf?

2007-06-14 @ 16:47:04
URL: http://israelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0