Det var jag och min madrass mot resten av världen...

I dag var det jag, min madrass och havet som kämpade mot varandra. Havet som från början verkade så lugnt och bra utvecklades till en kamp mellan havet och min patriotiska luftmadrass. 

Allt började bra, lugnt och skönt satt jag i solstolen...
image508

Jag beslutade mig för att använda madrassen...

image509
Väl uppe på madrassen märkte jag hur havet började dra mig längre och längre ner mot vågorna...

image510
Jag fick börja kämpa lite för att hålla mig kvar uppe på land med madrassen

Havet vs. Moi 1-0
image511
jag kunde inte hålla i mot längre...

Jag valde att hoppa av madrassen och det enda jag kunde göra idag var att drömma om att en dag få ligga och njuta av havet....

image512

//Gnurp...dagens loser!

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

DU, när man ser dina bilder så önskar man att man INTE var på träning =) Hoppas allt är bra med dig. Faan vad skönt att ligga i värmen och inte göra nått. Här hemma är det lite stressigt med allt var det nu är, men ändå jäkligt bra. Vi måste snacka nån gång på msn innan du kommer hem. Har tagit hand om mammas blommor bra iaf, dom lever och ser friska ut. Hoppas dom orkar med mig en vecka till =) KRamis!!!

2007-06-26 @ 08:38:03

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0