Det jag befarade....

Vaknade och kunde knappt andas...näsan var täppt till det yttersta och så fort jag svalde värkte halsen. Inte nog med det, jag vaknade eftersom thaiarna börjat jobba och utanför mitt fönster pågick gräsklippning....åhhhh vad trött jag blir på att inte få sova så länge jag vill...blir öronproppar härdan efter. Som om inte allt detta var nog...det regnade också som pricken över i:et.

Btw...nu har jag klagat färdigt.... 

Filmen Borat var som befarade inte min typ av film...fattar inte att folk tycker den är rolig, men vi är ju alla olika...tack och lov!

Nä, dags att fixa till sig, äta lite "thai-miracle-medicin" och komma in i matchen...

//En förkyld gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0