Dåligt väder= shopping

Vaknade och blev lite besviken på vädret...mulet och regnigt idag igen. Mitt humör ändrades ganska snabbt då vi erbjöd de nyinflyttade grannarna att åka iväg och visa dem Laem Tong, shoppingcentrumet och Tesco Lotus (som Coop). Jag hängde på och fungerade som guide men hann även med "en del" shopping.

Vi var borta i 6 timmar och jag förstår som vanligt inte var tiden tog vägen...tiden går snabbt när man har roligt!

Känsla: Shopping gör mig glad...

Jobbigt: Oljudet överallt, flera olika musikstilar blandade från flera olika affärer= kaos i mitt huvud!

Bäst: Jag shoppade en hel del men har fortfarande pengar kvar...det händer bara i Thailand.

Dagens inköp...
image513
En kjol, 5 st toppar, en keps, 2 st hårband, 2 st mjukisshorts och 2 st necessärer
Ej på bild: en rosa (e man zessa så e man) necessär för duschprylar till träningarna och hörlurar.

Believe it or not....INGA SKOR...inte likt mig.

//Gnurps shoppingsug är under kontroll igen *ler*

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag vill också handla!!! Åå...kanske måste komma över jul ändå =) KRamis

2007-06-26 @ 16:42:41

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0