Dagen i bilder

Efter min morgonpromenad var det dags för lite brunch...
 
image446
den bestod av vattenmelonbitar, en morot,  lite sallad och en ½ liter vatten.

image447
Mina rosa flipp flopp, favoriterna just nu.

image448
Trött som jag var av jetlagen var det dags för första doppet i poolen

image449
Ljuset  från solen fick mig att kisa näst intill hela tiden...var är solglasögonen kan man undra???

image450
Mamma, pappa och grannarna redo för att åka iväg och äta middag på Classic Forest
 
image451
Det byggs massor i området, havet i bakgrunden.

image455
På väg till Classic Forest

image452
Classic Forest är som en stor regnskog med en massa djur, spa-anläggning och resturang

image453
Ett smakprov

image454
 En svan övar enbenssquat

 

Något att tillägga?
Postat av: kirran

Å va roligt att se alla bilderna. Här tränas det och grejjas. Har varit i kalmar i två dagar nu och är skittrött. Måste sova....
Hälsa mamsen och papsen också, ni verkar verkligen ha det skönt. Jag hänger hos dig lite då och då =)
Kramis Ingen viktig post har kommit hos nån av er...

2007-06-14 @ 22:38:41

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0