Då var det dags igen...

Såg att jag fått mail från "grabbarna som tycks veta vad de snackar om" och nu ska det skrivas träningsdagbok. Att skriva träningsdagbok får mig att tänka tillbaka till gymnasiet och specialidrotten....vi gjorde inget annat än att skriva träningsdagbok, kändes det som då, så förhoppningsvis sitter takterna i.

För mig personligen är det bra med träningsdagbok, inte minst för att ha koll på vad jag gjort men framför allt när kroppen bör vila, det har jag iaf känt under våren när jag både cyklat och gått till och från jobbet + träning och annat. Vissa dagar hade jag inte ens ork att gå till jobbet utan var tvungen att ta bussen eller bilen. Återhämtning är något jag ska vara noga med i fortsättningen och då kommer dagboken vara kanon. 

Med träningsdagboken följer för min del lite pyssel...jag som hatar tråkiga lappar utan färg, kommer med största sannolikhet pyssla ihop en bok med färger och former för att göra skrivandet mycket roligare. Blir nog en del smiley-gubbar...& känner jag Zundazessorna så bra som jag tror, kommer jag inte vara ensam om detta...

Här nere har jag inget annat än tid så nu ska fantasin få flöda fritt...  


Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Åhh träningsdagbok, en gammal klassiker. Men ska erkänna att faktiskt skrivit sen i början på 7an när vi började. Men de tror jag skängde nu för ett tag sen. Men kul var det att se då.
Men nu är det riktigt bra med träningsdagbok, gör som du skriver med olika färger och har stjärnor i min bok om något bra hänt..

2007-06-19 @ 21:46:48

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0