Blä för packning....

Har precis börjat packa inför resan med hjälp av min packlista. Jag har ingen aning om vilken väska jag ska ta, det får bli morgondagens problem. Eftersom jag ska ta mig själv med buss från flygplatsen måste jag välja väska med huvudet och inte med "shoppingsinnet". Min plan är att lägga mina nyshoppade saker i mammas och pappas förhoppningsvis tomma resväskor...
Går allt som jag planerat kan jag packa mina grejer i en liten väska som tom får plats som handbagage, det vore det bästa men just nu känns det näst intill omöjligt.

Jag har just insett hur tråkigt det är att packa...jag antar att jag tappat stinget, jag har ingen struktur alls utan gör allt annat än det jag ska, vilket medför att jag trots packlista glömmer en del. Jag måste lära mig att ta tag i packningen, stänga TV:n och packa ner det som står på listan...jag menar, hur svårt kan det vara?

Hitills har jag lagt fram...
3 bikini
2 shorts
1 t-shirt
solglasögon
pass
biljett
8 glas (mina lysande glas, coola som f-n)
keps
4 tidningar
3 böcker (till mamma)
pulsklockan
kalendern
kamerasladd + laddare
Joggingskor
rakhyvel
deo
lypsyl

Som sagt, ingen struktur här inte...ska tvätta imorgon så då åker lite mer kläder ner...ska bli roligt och se vad detta slutar...

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0