Bangkok nästa...

Snart ska jag försöka mig på en sista springrunda innan vi ska åka hem, förhoppningsvis orkar kroppen med värmen lite bättre nu och dessutom är det molnigt så det borde gå great. Annars är det packning som gäller idag eftersom jag drar vidare till Bangkok imorgon för att shoppa det sista innan vi flyger hem på söndag. Egentligen är jag nöjd med det jag inhandlat...men....jag har väl några saker kvar som jag eventuellt måste se om de har i Bangkok. 

Vi skulle egentligen sova 2 nätter i Bangkok men jag valde att dra ner det till en natt eftersom jag redan utfört det jag egentligen ville få gjort där uppe till en billigare penning här nere. Men Bangkok är ett måste på vägen hem...så är det bara! 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0