Aj min mage....

Jag som trodde jag skulle klara mig utan magont under min tid här i Thailand, men inte det... idag sprack den förhoppningen. Jag vet inte vad jag fått i mig men kombinationen verkar inte ha godkänts av min mage...

Imorgon är det Midsommar och vi ska iväg till en resturang och fira med 40 andra personer, får se hur magen min upplever det...blir väl att hungerstrejka i värsta fall...men färskpotatis vore grymt gott nu när man ätit ris och nudlar titt som tätt.

Om jag inte hinner skriva mer vill jag önska alla Zessor och våra 2 kungar en riktig Trevlig Midsommar!!!!

Ät, drick och var glada...och kom ihåg det viktigaste av allt:.GÅ UT HÅRT för att sedan trappa ner...sk. Garpenstyle! *ler*




Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0