50kg lättare eller...

Då var det äntligen över...iaf för stunden. Examensarbetet är postat och i postens händer.

image402

Efter lunch igår satt jag och skrev det sista...trodde jag iaf. Jag blev kvar på jobbet med ex-jobbet till 21.00, sedan tog jag bussen hem och ringde Elin för en nattlig powerwalk. Det behövdes verkligen efter allt tänkande och skrivande på kontoret. Elin erbjöd att vi kunde gå idag istället, men jag kände att jag behövde luft...men tack för omtanken Elin!

Mitt största problem igår var att häfta ihop mitt arbete, jag tror jag kämpade i över 20 minuter. Var det inte själva häftapparaten som strula var det häftklämmorna. Det hela slutade med att jag tog ett stort gem, skrev en smörig lapp till handledaren och gick hem.

Det märkliga är att jag borde känna mig åtminstonde 50 kg lättare efter all ångest jag haft för arbetet nu när det äntligen är inlämnat med hela två timmar till godo. Men jag känner ingenting, varken lättnad eller 50 kg lättare *ler*. Jag antar att det kommer att komma längre fram, när jag har tid att slappna av. Det har varit sjukt mkt på senaste tiden så en liten semster är mer eller mindre ett måste för mig.

Idag har minst 4 personer frågat mig om jag har resfeber eller längtar till Thailand...mitt svar har alla gånger varit att jag inte haft tid att tänka på resan, det har varit andra grejer som tagit upp min tid, helt sjukt egentligen men det har väl blivit så...jag har tagit en dag i taget när kalendern varit mer fylld än vanligt. 

Nu är det bara 2 dagar kvar av praktiken sedan är det tack och adjö för 3 veckor för att sedan påbörja mitt första riktiga officiella jobb efter examen. Det är egentligen inte så speciellt eftersom jag kommer fortsätta jobba på min gamla praktikplats. De var nöjda med mitt jobb så de vill ha kvar mig...är man grym så är man! Nu var jag så där ödmjuk igen eller hur Anneli?

/ Jag heter Garp så jag går alltid före...kom ihåg det! *ler*

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0