Yrvaken och plötsligt blev det bråttom med allt...och min plan för dagen sprack...

Jag har knappt haft några telefonsamtal till jobbet under veckan men i morse hände det grejer och jag som skulle ta sovmorgon var det tänkt. Jag vaknade av att jobbmobilen ringde kl 08.41, jag hann inte svara och det var väl lika bra det för hur hade det låtit...I don´t want to know, men inte himmelskt inbjudande iaf om jag känner mig själv rätt.

Hur som helst så vaknade jag och gick upp och stod i duschen när det ringde igen, jag insåg att jag aldrig skulle hinna fram till mobilen så jag struntade i att svara, tänkte att är det något viktigt ringer de säkert igen. Inom loppet av någon minut ringde det 5 gånger, fyra olika ärenden som jag behövde fixa och jag som inte tänkte jobba speciellt mkt idag utan ta det lugnt för att sedan jobba ett par timmar under eftermiddagen alternativt efter träning ikväll. Planen a lá Garp gick i kras och jag får nu jobba istället...puuuh.

Jag ska iaf ut och gå en sväng för luft är ett måste om jag ska orka dagen lång och jag antar att jag får sällskap...av min jobbmobil, har väl inget annat val en dag som denna...

//Gnurp som borde haft en plan B

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0