Wilda Väsby levde upp till sitt namn

Jag åkte direkt från Elin hem för att fixa till mig lite innan vår avfärd till Wilda Väsby. Jag tog tag i min locktång för att se om jag kunde göra något underverk med mitt hår...det gick väl hyffsat iaf.

Resultatet av locktången....
image541
Surare tjej får man leta efter...ha ha *ler*

Jag och Elin hittade hem till Anneli utan problem, fast när vi steg in i lägenheten kände jag knappt igen mig. Senaste gången jag var där höll Anneli på att lägga golv, nu var det mesta klart och hur snyggt som helst.
Anneli bjöd på en buffé med hur mycket gott som helst och eftersom jag och Elin var zuperhungriga var vi först i kön.

image540 
Det fanns bland annat olika pajer, sallad, ost/skinka alt. tonfiskmackor och en massa annat

På kvällskvisten drog Anneli med oss ännu längre ut i skogen...vi hamnade på Kung Karl. Vi dansade loss lite innan det var dags att dra hem.

Dagens gärning....Jag stoppade ett bråk mitt på dansgolvet men fastnade med håret mellan vakten och en av killarna...allt jag fick ur mig var; -"neeeeeeeej mitt hååååår"! Kort därefter kommer vakt nummer 2 och jag knäcker ur mig i all hast; - "Läget är under kontroll" på Garpen vis, han tittade på mig och sa surt;-"fan heller, läget är inte under kontroll". I min värld var iaf allt under kontroll...Wilda Väsby levde upp till sitt namn återigen *ler*. 

Bilder från kvällen...
image542
Ström hade också hittat hem till Anneli...(Ström, Elin och moi) 

image543
Elin & jag

image544
Anneli

image545
Jag i telefon med Emma. Jag och Elin snackade även in ett låååååångt meddelande på Emmas telefonsvar, så hon hade inget annat val än att ringa upp...hi hi *ler*

image546
Hmmm...vem sa vad till vem egentligen????

image547
Elin och Anneli

image549
Vem är ägare till dessa skor?

image550
Jag och Anneli hade skoj

image551
Efter en lång dag tog jag en "powernap a lá Garp" i taxin på väg hem...hur skönt som helst!!!!










Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0