Tillbaka till verkligheten

Då var jag tillbaka till verkligheten, dvs att jobba, träna, äta och skita...

Vatten och en järnvilja var det som tog mig igenom dagens träning...men va roligt att vara tillbaka. Det var jobbigt värre men så roligt på något konstigt sätt. Jag hade fördel när vi skulle hoppa hopprep eftersom det var det enda jag kunde utföra ordentligt i Thailand, visst var det jobbigt men helt ok ändå. Att hoppa på gräs var inte lagets favorit men efter ett antal svordomar gick även det bra.

Det är en grym känsla att komma ner på träningarna och kämpa sig igenom varje träning, känslan efteråt väger upp mot allt det jobbiga på vägen dit...

Jag säger bara...BRING IT ON!!!!

//Gnurp som kommer sova gott in natt

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0