Sovmorgon efter ett antal snoozningar

På senaste tiden har jag kommit i säng väldigt sent och gårdagen var inte något undantag. Precis när jag tänkte gå och lägga mig sappade jag på TVn och såg att ett av mina favoritprogram från förr NYPD var på. Jag tänkte länge och noga och bestämde mig för att se på avsnittet eftersom det var ett av de avsnitt jag missat. Jag vet inte vad klockan var när jag väl låg ner i sängen och sov men imorse fick jag lida för allt...

Jag hade ställt väckarklockan på 08.00 men när jag tillslut klev upp var klockan 09.30, det blev ett antal snoozningar och vid ett tillfälle orkade jag inte slå av larmet så jag bestämde mig för att ställa om larmet och sova lite längre utan avbrott.

Det är skönt att jag kan jobba hemifrån ibland, det underlättar ju dagar som denna.

Jag hoppas vädret håller i sig så att planerna för kvällen slipper ändras...hihi

Tjing och goodbye!

//Garp... som måste lära sig att gå och lägga sig i tid


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0