Snart dags för Bosön

Nu är jag klar för idag med att jobba, har iofs inte jobbat ihjäl mig men ändå fått en del gjort...körde en sk Thaistyle, dvs. man gör det man ska fast inte under stress och utan tidspress, det blir liksom gjort om det blir gjort....I like!

Har precis fått i mig lite mat och laddar inför Bosön med ett avsnitt av Will & Grace, när såg man det senast liksom...vet egentligen inte ens om jag sett det mer än typ 3 ggr innan. Men men jag behöver iaf inte tänka så mkt och det är precis det jag behöver just nu.

Vet inte riktigt vad som väntar ikväll ute på Bosön, om det stämmer det som coacherna sa i tisdags blir det cooper, brutalbänk och säkert ett par andra tester också för mig ikväll...som sagt jag har säkert en jobbig kväll framför mig...ja ja det måste göras så det är bara att tugga taggtråd ett par timmar till och sedan springa som om jag hade herr Wissman hack i häl.

Tjing så länge!

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0