Skönt att kunna göra lite som man vill ibland...

Efter gårdagens kalldusch...eller snarare isdopp tog jag mig friheten att sova ut i morse. Jag vaknade vid 09.30...hur skönt som helst, då hade jag snoozat i typ en timme. Jag fattar inte varför jag inte ställer om väckarklockan och sover en timme i lugn och ro istället för att vakna var 9:e minut och trycka av larmet. Men imorse slog det mig att jag åtminstonde tränar magmusklerna eftersom jag måste sträcka mig en bra bit för att nå klockan...hihi, någon positivt kommer ju iaf ut av situationen.

Vid 10.00 satte jag på mig mina joggingskor, ipoden och faktiskt underställströjan, t-shirt + shorts och drog ut på en runda. Jag sprang i 40 minuter i väldigt bra tempo och gjorde även det gamla grundträningsprogrammet. Konstig känsla att vara klar med dagens träning redan innan lunch...men jag klagar inte, nu har jag hela dagen till att göra annat.

Eftersom jag jobbat mer än jag egentligen ska i början av veckan valde jag idag att sova ut och jobba någon timme hemifrån. Det är helt sjukt att jag redan jobbat 2 veckor sedan min Thailandsresa, tiden verkligen flyger iväg.

Det är bara några veckor kvar innan vi ska in i hall för första gången på riktigt..frågan är bara om jag blir "Bambi på hal is" eller kanske "hulken som skjuter dragskott"...time will tell, ska iaf bli sjukt skoj!

image558      vs. image559

//Gnurp 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0