Regnet öste ner över Zundaland

Trots motivationsbrist pga regnet kom jag iväg till träningen. Det regnade nästan konstant träningen igenom men det stoppade inte oss från att springa som aldrig förr. Det var faktiskt skönt att få jobba ordentligt och intervallen var helt ok tack vare pulsklockan och dagens födelsedagsbarn som sällskap. Vad vore träningen nu för tiden utan våra älskade pulsklockor????? 

Vi fick en förhandstitt på vad som händer i veckan och imorgon är det hopprep för hela slanten...hihihi...my favorite! Torsdagsträningen är lite av en suprise men vi vet att vi ska vara ute och att träningen ska innehålla ovala och runda bollar....hmmm.

Mailet från vår coach on tour var ju störtskönt, men jag vet inte om jag kommer att gillar de nya övningarna...men jag säger som alltid..hjälp JUST BRING IT ON COACH!

image588

//Gnurp som ska ladda inför hopprepsmaratonträningen imorgon....

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0