Promenad...jobb...promenad...hopprep och ännu mer hopprep

Så skulle man kunna sammanfatta min dag. Tog min dagliga promenad till jobbet men gjorde en liten omväg och traskade hela vägen till Mörby Centrum där jag lunchade med en kompis. Sedan var det jobb i ett par timmar för att sedan fortsätta min promenad hem. Väl hemma fick jag ett kortvarigt men uppskattat besök av Jempa som hade vägarna förbi. Hon var snäll nog att köra mig och Elin till träningen...TACK!

Väl på träningen klargjorde Svennar att fas 2 nu är igång och att det bara blir tuffare...
Hopprep var en av dagens stora uppgifter, laget börjar faktiskt se riktigt heta ut med repen. Om vi inte fått order från Svennar om någon speciell övning hittar vi på egna...allt för att sporra varandra och tävla lite. Vi hann även med att göra en "Zundarunda" av bryggan....Elin jag e grymt impad...inte lätt att vara sist.

Trött på...musiken i min ipod! Dags för en ny spellista eller varför inte lite ny musik för omväxlingens skull.

Gillar...hopprepsträning, jobbigt värre men såååå roligt.

Avskyr...vädret, vad hände med solen?????

Fungerar riktigt bra...tränings-och matdagbok.

Ett måste...Pulsklocka, klubba och hopprep

Dagens övning...."med livet som insats" som jag så vackert kallar den...krävs nog en del övning innan jag kommer våga mig på den där.

Dagens kommentar...(Svennar) - Vad gör ni direkt när ni kommer hem? (Jempa) -"Äter". Frågan är bara, hur gick det egentligen med maten Jempa????

I morgon är det dags igen...SÄGER BARA; BRING IT ON!!!!!

//gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Fia

Jag anar.... att jag kommer göra bort mig en deeel.. första gången jag ska hoppa hopprep tillsammans med laget??? Ni låter ju som värsta proffsen nu :) Ses på Torsdag.. puss

2007-07-10 @ 10:47:38
URL: http://israelsson.blogg.se
Postat av: Yasse

jag tror att hela laget är på min sida när jag säger att fia inte behöver oroa sig, jag är mer än sämst på hopprep! :P haha puss

2007-07-10 @ 16:32:10
URL: http://yazz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0