Ömmande kropp...sömn problem och vila i massor

Säg den kroppsdel jag inte har ont i... idag ömmar verkligen hela kroppen, från topp till tå.  Jag vaknade 04.45 första gången av att min arm domnat bort, nästan lite krampkänning. Därefter somnade jag om och hade så svårt att komma upp trots att jag somnade strax efter 23 igår. Efter gårdagens träning hade jag inga problem som helst att somna, jag var helt slut.

Att kliva upp ur sängen var som sagt stelt och ömmande, jag vågade inte riktigt känna efter utan intalade mig själv att det bara var att bita i det sura äpplet och komma igång. I vanlig ordning promenerade jag till jobbet, vilket var helt underbart skönt. Tack och lov blir det bara några timmar på jobbet idag sedan ska jag hem, lägga mig i soffan, titta på Oprah och bara dega...min kropp behöver vila inför morgondagens fight. Det blir att sätta på sig sitt fightingface och hoppas på det bästa.

Tjing e ling så länge!

//Gnurp... snart i viloläge 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0