Nu är det S-vall som gäller

Har redan varit ute och kört ett av mina extrapass eftersom vi åker till Sundsvalll om ett par timmar. Det blir att hälsa på familjen Grelsson och hänga på allt som Kirran redan har planerat för oss. Allt är planerat och vi har tom fått en fest planerad för oss 08:or...hahaha...riktigt så illa är det inte *ler*.

Jag har inte ens packat klart, har knappt börjat så det får bli en powerpackning inom ett par minuter. Det är intressant att se hur mycket man packar ner trots att man bara ska vara borta i 3 dagar. Jag lovar att bilen kommer innehålla 3 st fulla Jollyväskor...det är liksom standard nu för tiden. Jag satt faktiskt och knopade på en kort packlista igår efter träningen eftersom jag alltid glömmer saker och dessutom har jag börjat bli riktigt dålig på att ta tag i min packning...inte likt mig alls faktiskt...men men jag kommer ju alltid iväg.

Vi får se om det blir någon uppdatering under helgen annars kommer helgens bravader på måndag.

Ha det kanon i regnet!

//gnurp redo för S-vall


 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0