New York...here we come

eller iaf lagom till våren...

Igår bokade jag och Kirran en spontanresa till New York...jag tror aldrig att jag har planerat mitt liv så långt fram innan. Vi drar iväg över Atlanten när säsongen är över, då slipper vi tänka på allt annat och bara dra.

Jag var ju i NY i december förra året, lite samma sak då, en spontanresa. Vi bestämde oss att åka eftersom vi skulle utföra ett skolarbete och spenderade 5 dagar i NY. Vi hann att se allt som man normalt vill se som turist på 5 dagar...jag var helt slut när vi kom hem och fick ta igen mig i ett par dagar. 
Jag antar att det får bli att välja ut det man vill se och satsa på det, för att ränna runt som sist kommer jag garanterat inte att orka.

//I love NY  

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0