Mer bloggstrul...powernap a lá garp...

Efter timmar av bloggstrul har jag nu äntligen lyckats få det hyffsat under kontroll tills det strular igen, för det kommer det att göra med all sannolikhet. Idag vägrade bloggen tom att lägga in mina inlägg så nu är jag lagom glad på mina rosa sidor. Saken blir ju inte bättre av att jag inte är något geni på alla dessa koder som man kan ändra hit och dit. Nu har jag iaf kopierat de koder jag har och sparat undan dokumentet utifall allt skiter sig igen.

Nu är jag helt slut, måste ta en powernap a lá garp innan träningen annars kommer jag aldrig orka.

Tjing tjing!

//En något irriterad gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Palina

Vill du kolla vad jag köpt?

2007-07-17 @ 16:45:39
URL: http://pralina.blogg.se
Postat av: Fia

Nu är texten ännu miiindre.. Jag ser ju inget (plockar fram förstoringsglaset)

2007-07-17 @ 17:52:44
URL: http://israelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0