Lite smålyxigt ibland

Jag hade stora problem att ta mig upp ur sängen imorse, antar att kroppen behöver mer sömn i och med all träning än vad jag ger den. Lika viktigt som det är att träna är det att vila...my new mission som jag bara måste lära mig. 
Efter att ha tittat ut genom fönstret och insett att jag aldrig skulle orka gå till jobbet i regnet bestämde jag mig för att jobba hemifrån idag. Ibland har jobbet sina fördelar, lite smålyxigt liksom, men den friheten är väl snart slut den också.

Första känslan....åhhh va trött jag är 

Bästa beslutet än så länge....att jobba hemifrån

Måste lära mig....hoppa i säng före 00.00

Morgonens bästa...plattången, morgonfrissan efter gårdagens hårtvättning var inte å leka med

Ett måste...ta en promenad och få lite luft

Fundering just nu....vad ska jag äta till lunch?

BTW, ägaren till de här skorna kommer hem idag...
image589

//smålyxiga garpilarpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0