Jobbstrul gav sovmorgon

Imorse tog jag lite av en sovmorgon eftersom Internet strulade på jobbet igår och jag jobbade hemifrån. Jag tog iaf bilen så att jag var på jobbet vid 10 snåret och därefter började min kamp att få igång Internet igen. Efter lite slit och en del testande hittade jag lösningen så nu kan jag börja jobba igen på allvar.

En vecka kvar innan jobbet drar i en högre växel och jag kommer att ha häcken full. Det känns som om det är lika bra att förbereda sig mentalt. Just aug-sep perioden brukar vara kaotisk för mig, mkt jobb + att innebandyn börjar dra igång på allvar med träningsmatcher, läger och cuper. Det är helt klart den jobbigaste perioden men även den roligaste... 

Back to work!


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0